خدمات هک و کپی خور کردن نینتندو سوییچ, Lite و OLED در کرج
  • 1402/2/23

بدون شک, نینتندو سوییچ یکی از بهترین کنسول های نسل هشتمی است که با فروش بسیار بالا و پیشی گرفتن از کنسول محبوب PS4 به یکی از پر فروش ترین کنسول های تاریخ بدل شده است.

اما طرفداران این کنسول, به دلیل قیمت بالا و کمیابی برخی از عناوین بازی سوییچدر ایران دچار مشکل شده اند. برای رفع این مشکل ما خدمات هک و کپی خور کردن تمامی مدل های سوییچ, از جمله سوییچ لایت و سوییچ OLED را با قیمتی مناسب در فاکس اپ می دهیم.

کدام نوع هک مناسب کنسول شما است؟

کنسول های اولیه که در سال 2017 عرضه شدند (مدل V1) امکان کپی خور شدن نرم افزاری با هزینه کم و بدون باز شدن کنسول را دارند. گرچه هک این کنسول ها به صورت دائم نیست و در صورت خاموش کردن کنسول, میبایست کنسول را به کامپیوتر یا گوشی موبایل خود متصل کنید و اپلیکیشن مخصوص کپی خور را برای راه اندازی مجدد دستگاه اجرا نمایید.

نینتندو سوییچ های مدل لایت, V2 و OLED امکان جیلبریک نرم افزاری ندارند و برای کپی خور شدن میبایست پس از باز شدن کنسول, کیت مخصوص (Mod Chip) در داخل آنها نصب شود. این فرایند احتیاج به تخصص بالا در زمینه الکترونیک دارد و میبایست توسط تکنسین متخصص این کار انجام شود.

برای تشخیص مدل دقیق کنسول خود شماره سریال دستگاه را در گوگل جست و جو کنید یا برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرین. ما در فاکس اپ, کنسول شما را با نازل ترین قیمت, بدون آسیب فنی, ظاهری و با گارانتی کپی خور می نماییم.

نینتندو سوییچ Lite و OLED
نینتندو سوییچ Lite و OLED در کنار هم

کپی خور کردن Nintendo Switch چقدر هزینه دارد؟

کپی خور نرم افزاری مخصوص V1 (کنسول سری اول)

490,000 تومان

  • بدون باز شدن کنسول
  • مخصوص سری اول نینتندو سوییچ
  • نصب تمام بازی ها به صورت رایگان
  • امکان آپدیت کنسول بدون محدودیت
  • امکان نصب شبیه ساز کنسول های دیگر مثل پلی استیشن و ...
  • نصب بازی در رم Micro SD تا ظرفیت 1 ترابایت

کپی خور کردن نینتندو سوییچ چه فوایدی دارد؟

با کپی خور کردن نینتدو سوییچ, علاوه بر امکان نصب و رایگان بازی ها, قابلیت های جذابی به کنسول شما اضافه خواهد شد. برای مثال:

شبیه سایز دیگر کنسول ها: به راحتی می توانید با نصب شبیه ساز (Emulator) انواع کنسول ها شامل پلی استیشن, سگا مگا درایو, دریم کست, NES, سوپر نینتندو و ده ها کنسول دیگر, از بازی های این کنسول ها نیز لذت ببرید.

نصب DLC: امکان نصب انواع DLC بازی ها به صورت رایگان وجود دارد.

نصب سیستم عامل: امکان نصب سیستم عامل های دیگر شامل اندروید و لینوکس در کنار سیستم عامل اصلی دستگاه وجود دارد.

اپلیکیشن و بازی های خانگی (Homebrew): امکان نصب انواع بازی و اپلیکیشن هایی که توسط طرفداران و برنامه نویس های مستقل طراحی شده اند وجود دارد.

اندروید سوییچ
سیستم عامل اندروید, نصب شده روی کنسول نینتندو سوییچ

هک و کپی خور کردن کنسول نینتندو سوییچ

در صورتی که نیاز به جیلبریک (کپی خور) کردن کنسول نینتندو سوییچ V1, V2, Lite و OLED خود دارید, فاکس اپ آماده خدمت رسانی با ضمانت به شما عزیزان است. کافیست برای مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرین.

برای ارائه خدمات, امکان تحویل حضوری کنسول در فردیس کرج, یا ارسال کنسول توسط پست و تیپاکس وجود دارد. همچنین پشتیبانی رایگان و آموزش نصب بازی ها نیز به شما عزیزان داده خواهد شد.